пятница, 29 ноября 2013 г.

Рефлексія модуля 9-10

Модуль 9.


Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
  Застосування у навчанні інтерактивних технологій створює основу, на якій учень сам спонукає себе до діяльності, спрямовує себе в процес саморегуляції, в якому вирішальними є: самоспостереження,самоаналіз, самооцінювання а також у процес творчого пошуку.
  Перевагою диференційованого навчання є така організація навчального про­цесу, при якій створюються умови, що дають змогу кожному учневі розкрити всі свої потенціальні навчальні можливості. 

Модуль 10.

Вчитель як фасилітатор навчального процесу. Нове слово!!!!!!!! Але нам добре відоме!!! Фасилітація (англ. facilitate - полегшувати, сприяти). Це наша робота. Будемо продовжувати створювати документи для фасилітації (шаблони, тести, буклети, презентації). 

Комментариев нет:

Отправить комментарий